سقف متحرک استخر در شمال

ویژگی های سقف متحرک استخر

از تابش مستقیم خورشید، به علت داشتن یو وی در ورق های پلی کربنات جلوگیری می کند؛

مقاوم در برابر شکستگی، ضد ترک و مقاوم در برابر ضربه می باشد؛

قابلیت این را دارد که نور مناسبی را وارد فضای شما کند؛

استخر شما را چهار فصل می کند و شما قابلیت استفاده از آن را  در هر فصلی دارید؛

هزینه های نگهداری و سرویس استخر را کاهش می دهد؛ 

محیط استخر شما را شخصی سازی می کند.

سقف متحرک استخر در شمال

از آنجایی که شرایط جوی این شهر،  مرطوب و معتدل، سرسبز و دارای جنگل و دریاست، ویلاهای بسیار زیادی در سراسر آن وجود دارد؛ اکثر این ویلاها، دارای درختان قدیمی و بلند هستند؛ امروزه، ساخت سقف متحرک استخر باعث شده تا استفاده از استخر روباز اسان گردد.  شرکت پوشش های تمدن، با بهره گیری از فناوری های روز دنیا و همچنین با طراحی های خاص و بی نظیر خود، تفاوت را در اجرای پروژه های شما پدید اورده است. 

شیشه سکوریت در سقف متحرک استخر

یکی از پیشنهاد های ما برای اجرای سقف متحرک استخر، استفاده از شیشه در دیواره های آن است؛ شیشه هایی که در این سازه ها استفاده می شود، سکوریت، نشکن و شیشه های هوشمند هستند؛ از لحاظ کارشناسی، استفاده از این شیشه ها فقط در دیواره ها مناسب است؛ اگر در سقف استفاده شود امنیت ندارد؛ زیرا که شیشه امکان شکستن دارد و استفاده از آن در سقف مشکلاتی را به وجود می آورد؛ برای مثال، ممکن است که با بار طبیعی، نظیر باد، طوفان، بارش باران و برف دچار ترک و شکستگی شود؛ پس از نظر امنیتی اصلا مناسب نیست. اما استفاده از شیشه در دیواره ها، باعث زیبا تر شدن سازه می شود؛ تمیز کردن آن نیز به راحتی امکان پذیر است؛ شما می توانید با شوینده های مخصوص شیشه و آب آن را تمیز کنید و به راحتی گرد و خاک آن را بگیرید. مزیت دیگری که استفاده از این شیشه ها دارند این است که، خط و خش و خراش روی آن ها نمی افتد و تا زمانیکه نشکند، در دیواره های سازه ی خود شیشه هایی شفاف و بدون خش خواهید داشت.

پوشش های تمدن، با بیش از یک دهه تجربه، بهترین و با کیفیت ترین سقف متحرک استخر را، برای شما طراحی کرده و اجرا می کند. گروه تخصصی ما، از صفر تا صد و از ابتدا تا پایان پروژه در کنار شماست.   
          
X منوی اصلی سایت
منوی اصلی