سقف متحرک استخر در تهران

سقف متحرک استخر چیست؟

سقف متحرک استخر، سازه ای نوین و مدرن می باشد که امکان چهار فصل بودن استخر را به شما می دهد. اگر از افتاب تابستان و سرمای زمستان، همچنین برگ ریزان پاییز خسته شده اید، می توانید استخر خود را مسقف کنید و در نتیجه،  هم از فضای باز استخر و هم از فضای بسته استخر در فصل سرما استفاده کنید؛ با توجه به تجربه مجریان در این زمینه، استخر روباز طرفداران بسیار زیادی دارد و دلیل آن این است که،  استخر هایی که در محیط بسته ساخته می شوند، مشکلات بسیار زیادی را به وجود می آورند و محیط داخل خانه یا ویلا را دچار بخار و نم می کند؛ به همین علت سقف متحرک استخر این مشکل را حل کرده است.

سقف متحرک در تهران

از انجایی که تهران پایتخت کشور است و دارای ویلاها، ورزشگاه های روباز و روف گاردن های بسیار زیادی است، طرفداران بسیاری برای سقف متحرک استخر دارد؛ گرمای تابستان در اواسط این فصل به قدری زیاد است که نمی توان حتی از استخر روباز استفاده کرد، اما از انجایی که پوشش های تمدن استخر شما را چهار فصل می کند، شما می توانید در گرمای تابستان نیز از سقف متحرک استخر تان استفاده کنید. همچنین، ورق های به کار رفته در این سقف های متحرک که پلی کربنات هستند، دارای لایه ی یووی هستند که نور از آن ها عبور می کند اما افتاب پوست شما را نمی سوزاند و همچنین گرما زده نمی شوید. کمک دیگری که این ورق ها به شما می کند این است که به علت لایه ی یو وی، آب استخر شما لجن نمی زند و سبز نمی شود، در نتیجه از هزینه های استخری شما بسیار کم می کند.

مورد قابل توجه دیگر، ورزشگاه و زمین های بازی ای است که در فصل سرما دچار یخ زدگی و... می شوند و مشکلات بسیار زیادی را برای ورزشکاران به وجود آورده است؛ پوشش های تمدن با مسقف کردن ورزشگاه ها و زمین های بازی شما کمک می کند تا به راحتی بتوانید در فصل زمستان در زمین خود ورزش کنید؛ نکته قابل توجه این سازه ها این است که به علت آب بند و هوا بند بودن ان ها،  دمای داخل سازه با هوای بیرون از آن هشت الی دوازده درجه تفاوت دارد؛ یعنی دمای داخل سازه گرم تر است و احتیاجی به رادیاتور های گرمایشی نیست. در فصل پاییز نیز، سقف متحرک استخر، هزینه های تمیز کردن برگ های درختان را پایین می آورند.       

متریال سقف متحرک استخر  

در ساخت سقف متحرک استخر در پوشش های تمدن، از پلی کربنات با گستره وسیعی از رنگ ها و همچنین مقاومت در برابر ضربات فیزیکی و شکل پذیری اسان استفاده می شود که جدیدترین دستاورد تکنولوژی می باشد؛  امروزه در متریال سقف متحرک استخر به کار برده می شود. شرکت پوشش های تمدن، با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و به کارگیری بهترین متریال، و همچنین با کیفیت ترین مواد اولیه، بهترین نتیجه ها را برای خود پدید اورده است و رضایت مشتریان را در سراسر کشور به خود جلب کرده است. 


X منوی اصلی سایت
منوی اصلی