پوشش متحرک استخر

 امروزه، با پیشرفت علم و تکنولوژی، می توانیم از زندگی بهتری با امکاناتی که آسایش رابه ماهدیه می دهند استفاده کنیم  این امکانات هزینه های زندگی را هم به شکل قابل توجهی کاهش می دهند. اگر شما هم مالک رستوران، استخر، پارکینگ، تراس و روف گاردن هستید، می توانید آن ها را با متریالی نوین مسقف کنید.


پوشش متحرک استخر چیست 


پوشش متحرک استخر، سازه ای متحرک یا ثابت می باشد که می توانید به کمک آن استخر خود را چهار فصل کنید؛ این پوشش سقفی، به شما کمک می کند تا از شر سرمای زمستان خلاص شوید؛ همچنین به پایین آوردن هزینه های استخری شما کمک شایسته ای می کند؛ در ادامه ی مطالب از انواع و مزایای استفاده از پوشش سقف استخر توضیحات بیشتری می دهیم.


انواع پوشش متحرک استخر


تنوع بالایی در این نوع از پوشش ها وجود دارد که در اینجا چند مدل پر طرفدار آن را به شما معرفی میکنیم.


1_ مدل دیواری

این مدل به مدل دیواری معروف است که یک سمت آن روی دیوار قرار می گیرد و یک طرف آن اطراف استخر شما؛ این مدل برای استخر هایی طراحی شده که یک طرف آن دیوار دارد که باعث تردد راحت تر در حاشیه استخر، زیبایی و پایین آوردن هزینه ها می شود.


2_ مدل ارتفاع بلند ایستاده
بعد از نصب این مدل، شما می توانید در حاشیه ی استخر خود به راحتی تردد داشته باشید و در فصول مختلف سال در حالی که استخر سرپوشیده است از نفوذ سرما به داخل استخر خود جلوگیری کنید؛ همچنین این پوشش ها در برابر ریختن برگ درختان در فصل پاییز یا ریختن شکوفه در فصل تابستان جلوگیری می کند.  شما می توانید در این مدل از امکانات جانبی همچون دوش، رختکن، سرویس بهداشتی و ده ها امکانات دیگر استفاده کنید.

3_ مدل ارتفاع متوسط
در این مدل می توانید ارتفاع را کاهش دهید. درصورتی که استخر شما در حاشیه های طولی فضای کمی دارد وپس از نصب پوشش امکان راه رفتن وجود ندارد، بهترین گزینه است؛ در این مدل از ابتدا وانتهای پوشش به راحتی می توان وارد پوشش شد و از آن به خوبی استفاده کرد ودر حالت روباز، حاشیه ها هم قابل دسترس شما هستند.
4_ مدل ارتفاع کوتاه
این مدل، از پوشش استخر شما در برابر زباله ها حیوانات حشرات  و الودگی های هوای اطراف محافظت می کند.وهمچنین دیگر نگران غرث شدن کودکان خود نباشید زیرا از غرق شدن کودکان جلوگیری می کند؛ این پوشش به علت ارتفاع کمتر، آب استخر شما را در هوای سرد، گرم تر نگه می دارد. با اجرای پوشش روی استخر، آب استخر شما دیگر لجن نمی گیرد، زیرا ورق های استفاده شده در این پوشش ها دارای یو وی هستند.
5_ مدل سانروف
این مدل، زمانی مورد استفاده قرار می گیرد که اطراف استخر شما دارای دیوار باشد؛ این مدل را اگر بخواهیم برای شما تشبیه کنیم تا درک بهتری از آن داشته باشید، می توانیم سانروف  ماشین  را مثال بزنیم؛ در سانروف ماشین، شما از دیدن آسمان و هوای بیرون لذت می برید؛ مدل سانروف، سقف شما را کامل پوشش می دهد و از استخر شما در مقابل عوامل جویی همچون باران، برف، خاک و... محافظت می کند.  دراین مدل، سیستم حرکتی پوشش قطعا اتوماتیک می باشد.
6_ مدل کاورآپ
در مواردی که عرض ویلا یا خانه کم است یا استخر در جلوی خانه یا ویلا قراردارد، استخر اب گرم ندارد و اجرا پوشش با ارتفاعات بالا از زیبایی می کاهد یا فضای اطراف را اشغال می کند، مدل کاوراپ، بسیار مناسب است؛ این پوشش با سیستم اتوماتیک کار می کند وبرعکس سایر مدل ها به جای حرکت در طول وعرض استخر، به سمت بالا می رود وحتی زمانی که بالا می رود کارایی الاچیق را برای شما دارد؛ این مدل، دارای زیبایی، استحکام و دوام بسیار بالایی است.
شرکت تخصصی پوشش های تمدن، با تجربه ای ده ساله در این زمینه، واستفاده از تکنولوژی روز دنیا، بهترین پوشش های سقف استخر را با توجه به شرایط استخر و سلیقه شما طراحی و نصب می کند. برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در ارتباط باشید.


X منوی اصلی سایت
منوی اصلی