سقف متحرک استخر چگونه تولید و طراحی میشود

سقف متحرک استخر چیست ؟

استعلام قیمت سقف متحرک استخر شرکت پوشش های تمدن 

سقف متحرک استخرسقف متحرک استخر چیست؟

سقف متحرک استخر در واقع متشکل از 2 بخش اصلی است که این بخش شامل آلومینیوم و پلی کربنات میشود در ادامه به دلیل استفاده از این متریال ها می پردازیم.

پوشش متحرکآلومینیوم: آلومینیوم به دلیل مقاومت بالایش در برابر رطوبت و دما، یکی از بهترین گزینه‌ها برای استفاده در سازه‌های سقف‌های متحرک است. این ماده نه تنها در برابر رطوبت بسیار مقاوم است، بلکه انتقال دما را نیز به حداقل می‌رساند و از ویژگی وزن سبک نیز برخوردار است، که نصب و جابه‌جایی سازه را آسان‌تر می‌کند.
سقف متحرک 
پلی‌کربنات: این ورق‌ها نسبت به شیشه هزینه پایین‌تری دارند، اما مقاومت آنها ۱۵۰ برابر بیشتر از شیشه است. همچنین، ورق‌های پلی‌کربنات دارای لایه UV هستند که علاوه بر جلوگیری از رشد جلبک‌ها در استخر، از پوسیدگی و آسیب دیدن ورق‌ها نیز جلوگیری می‌کند. این ویژگی‌ها پلی‌کربنات را به ماده‌ای ایده‌آل برای استفاده در سقف‌های متحرک استخر تبدیل کرده است.

مراحل ساخت پوشش های تمدنسقف متحرک استخر چهار فصل استعلام

در وهله اول بازدید از استخر انجام میشه در این مرحله کارشناس ما طی بازدید از محل احداث پروژه نسبت به اقلیم و شرایط  طرحی پیشنهادیی به شما میدهد درصورت تایید شما این طرح بصورت تخصصی توسط متخصصین رایانه ما طراحی طرح بصورت سه بعدی با ابعاد دقیق اجرا ترسیم میشود و به مسئول کارخانه تحول داده میشود تا برش ها خورده شود  بعد از تحویل سازه بارگیری شده و جهت نصب به محل ارسال میگردد 

 و سازه از زمان عقد قرار داد تا تحویل 30 روز کاری زمان میبرد 

 

 سقف متحرک استخر چهار فصل

شرکت پوشش های متحرک تمدن در اجرا و استفاده از بهترین متریال حرف اول را می زند. شرکت پوشش های تمدن با کارشناسان مجرب و زبده خود در طراحی، مشاوره، بازدید، اجرا و نصب سازه سقف متحرک استخر در خدمت شماست.

ارتباط با ما:

اتوبان کرج قزوین خروجی پل کردان خیابان علیخان سلطان جنب یاس17 

شماره تماس + واتساپ: 0912046300109005453001


 

X منوی اصلی سایت
منوی اصلی