سقف متحرک استخر با ورق پلی کربنات در کرج

سقف متحرک استخر در کرج 

اجرای سقف متحرک استخر در کرج استغلام قیمت 

سقف متحرک استخر چهار فصل

استخرهای فضای باز به دلیل تأثیرات آب و هوایی مانند بارش باران، برف و تابش مستقیم آفتاب، نیاز به پوشش مناسب دارند. یکی از بهترین گزینه‌ها برای پوشش سقف استخر ، استفاده از پلی کربنات است. پلی کربنات ماده‌ای سبک، مقاوم و دارای شفافیت بالاست که به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد خود، در صنایع مختلف از جمله ساخت و ساز و به‌ویژه در پوشش سقف استخرها استفاده می‌شود.

مزایای استفاده از سقف پلی کربنات برای استخر:

حفاظت در برابر شرایط آب و هوایی: سقف‌های پلی کربنات استخر را در برابر بارش باران، برف و همچنین ورود برگ‌ها و گرد و غبار محافظت می‌کنند.

صرفه‌جویی در انرژی: با توجه به خاصیت عایق بودن پلی کربنات، استفاده از این ماده می‌تواند به کاهش هزینه‌های گرمایش و سرمایش آب استخر کمک کند.

ایجاد محیطی روشن و دلپذیر: شفافیت بالای پلی کربنات باعث عبور نور طبیعی به داخل استخر می‌شود و محیطی روشن و دلپذیر برای شناگران فراهم می‌کند.

دوام و طول عمر بالا: پلی کربنات به دلیل مقاومت بالای خود در برابر ضربه و شرایط جوی، دوام و طول عمر بالایی دارد و نیاز به تعمیر و نگهداری کمتری دارد.

شرکت پوشش های متحرک تمدن در اجرا و استفاده از بهترین متریال حرف اول را می زند. شرکت پوشش های تمدن با کارشناسان مجرب و زبده خود در طراحی، مشاوره، بازدید، اجرا و نصب سازه سقف متحرک استخر در خدمت شماست.

ارتباط با ما:

اتوبان کرج قزوین خروجی پل کردان خیابان علیخان سلطان جنب یاس17 

شماره تماس + واتساپ: 0912046300109005453001


X منوی اصلی سایت
منوی اصلی