سقف متحرک استخر در شمال استان مازندران

سقف متحرک استخر در شمال
 اجرای سقف متحرک استخر در استان مازندران شمال چمستان گیلاوند متل قو با بهترین قیمت توسط شرکت سقف متحرک استخر تمدن در سایت تمدن

مزایای سقف متحرک استخر - تاریخچه ی سقف متحرک استخر

سقف متحرک استخر در مازندران
 سقف متحرک استخر، یکی از نوآوری‌های جدید در طراحی استخرها می‌باشد. طراحان شرکت سقف متحرک استخر تمدن، طرح های متنوع و لاکچری را در اختیار شما کارفرمایان عزیز قرار می دهند تا انتخابی درست و با دید باز داشته باشید از این رو کارشناسان ما نیز از استخر شما بازدید به عمل می آورند تا طرح های پیشنهادی خود را بیان کنند و مشاوره های لازم و اقدامات لازم را برای داشتن یک سقف استخر خوب به شما توضیبح دهند این ساختار، قابلیت جابجایی و تغییر شکل را داراست و به صورت خودکار قابل کنترل است. استفاده از سقف متحرک در استخرهای منطقه شمال، به دلیل شرایط آب و هوایی سخت و تغییرات دمایی قابل توجه، بسیار مناسب و کارآمد است.
اما از هرچه بگذریم سخن دوست خوش تر است.
 بیایید با یک ویدیو نحوه ی اجرای سقف متحرک استخر توسط شرکت تمدن را به شما نشان دهیم.

 جهت مشاهده فیلم کلیک کنید!

 

مزایای سقف متحرک استخر در شمال
دیگر مزایای سقف استخر پلی کربنات

یکی از مزایای استفاده از سقف متحرک استخر در استخرهای منطقه شمال، قابلیت تنظیم دمای آب است. در فصل سرما، با بستن سقف متحرک و جلوگیری از تبخیر آب و کثیف و کدر شدن آب، دمای آب در استخر حفظ می‌شود و از یخ شدن آن جلوگیری می‌شود البته این یخ شدن آب استخر بیشتر در مناطق سردسیر مثل آذربایجان شرقی و غربی و همچنین شهرستان دماوند مطرح است نه برای استان مازندران با داشتن یک شرایط آب و هوایی معتدل.
 اما به هر حال ایران یک کشور چهارفصل است و مازندران نیز چهره ی سفید و پیری برف را به خود ی گیرد به همین دلیل پیشنهاد شرکت سقف متحرک استخر تمدن استفاده از سقف استخر برای ویلای تان می باشد. این امر باعث می‌شود تا استخر در فصل سرد نیز قابل استفاده باشد و افراد بتوانند لذت استحمام در آب را نیز در این فصل تجربه کنند
.
 اطلاع از قیمت سقف متحرک استخر به صورت تلفنی کلیک کنید!

09120463001
مطالعه مقاله قیمت سقف استخر  

و اما در فصل گرما نیز، باز کردن سقف متحرک امکان استفاده از نور و هوای طبیعی را برای شما عزیزان فراهم می‌کند. این امر باعث می‌شود که استخر به طور مداوم تهویه شود و از حس بی‌هوا بودن و خشکی در داخل استخر جلوگیری شود. همچنین، با استفاده از نور طبیعی، محیط استخر به طور طبیعی روشن و دلنشین تر می‌شود. و در روز های گرم و شرجی شمال می توانید نجات پیدا کنید و با یک تهویه ی مناسب استخرتان را همانند کنار دریا در فصل بهار کنید!
مطالعه مزایای سقف متحرک استخر 1
 مزایای سقف متحرک استخر 2

پس به خوبی در سایت تمدن متوجه این ماجرا شدید که به دلیل طراحی مناسب و استفاده از متریال با کیفیت و مقاوم در هر شرایط آب و هوایی یک سقف استخر منحصر به فرد برای شما رقم می زند.
 ساختار سازه های سقف متحرک استخر این قابلیت را دارند که حجم عظیمی از برف را تحمل کنند چرا که متریال پوششی به کار رفته و یا به عبارتی پوشش سقف متحر
ک استخر همچون استراکچر آن مقاومت بسیار بالایی دارد به این صورت که حتی یک شخص می تواند بر روی آن بایستد.
 لازم به ذکر است که سازه های سقف متحرک استخر تمدن قابلیت تحمل بار برف و بار باران را دارند و در برابر نفوذ آب و گرد و غبار کاملا بسته می باشد و به عبارتی کاملا آب بند و هوا بند می باشد. این ویژگی‌ها باعث می‌شود که سقف متحرک استخر در شمال، به عنوان یک راه حل مطمئن و قابل اعتماد برای استخرهای منطقه شمال مورد استفاده قرار گیرد
.
در نتیجه، استفاده از سقف متحرک در استخرهای منطقه شمال، به دلیل قابلیت تنظیم دما، استفاده از نور و هوای طبیعی و مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی سخت و طوفانی، بسیار مناسب و کارآمد است. این نوآوری در طراحی استخرها، به افزایش رضایتمندی و لذت بردن افراد از استفاده از استخر در هر فصل سال کمک می‌کند
.
مطالعه مقاله سقف ریلی استخر سقف استخر و کیفیت سقف استخر
چرا در شمال از سقف متحرک استخر استفاده کنیم؟

تصور کنید که در یک روز تابستانی گرم در شمال کشور هستید و به استخری می‌روید. وقتی وارد استخر می‌شوید، یک چیز جالب متوجه می‌شوید: سقف استخر در حال حرکت است! این سقف متحرک، یکی از ایده‌های خلاقانه است که به منظور بهره‌برداری ماکزیم از آفتاب و طبیعت در این استخر اجرا می‌شود.

ایده ی سقف متحرک استخر در شمال به خاطر تغییرات آب و هوایی در این منطقه بسیار پیشنهاد شده است زیرا در طول سال، شمال کشور با تغییرات آب و هوایی متنوعی رو به رو می‌شوداز طرفی، در تابستان، آفتاب بسیار درخشان و تیز و آب و هوای آن گرم و خشک است. و از طرف دیگر، در فصل پاییز و زمستان، باران و برف وجود دارد و کمتر شاهد تابش خورشید هستیم؛ بنابراین، برای بهره برداری ماکزیم از آفتاب در تابستان و حفاظت از استخر در فصول سردتر، سقف متحرک استخر طراحی شده است.

سقف استخر می تواند از مواد شفافی نیز ساخته شود و آن ورق پلی کربنات شفاف است، به طوری که در روزهای آفتابی می‌توانید از نور طبیعی آفتاب لذت ببرید و که وقتی هوا خنک و بارانی می‌شود، سقف به طور خودکار بسته می‌شود تا استخر در معرض باران و برف قرار نگیرد و آب درون استخر نشود. این ایده بسیار عملی و کارآمد است زیرا به شما اجازه می‌دهد در هر فصلی از سال از استخر لذت ببرید و این امکان نیز برای شما وجود دارد که سقف استخر برقی باشد و یا یک سقف متحرک دستی و مکانیکی داشته باشید.
 
مشاهده فیلم سقف متحرک اتوماتیکی استخر

 سقف برقی استخر
با این سقف متحرک استخر در شمال، می‌توانید از استخر خود در تمام فصول سال استفاده کنیدتصورش را بکنید در یک روز بارانی و سرد، در آب گرم شنا کنید؟ چه حس خوبی است! این سقف متحرک، نه تنها استخر را در فصول گرم سال از پوستتان محافظت می‌کند، بلکه می‌توانید در فصول سرد سال نیز بیشتر از آب گرم استخر لذت ببرید.
بنابراین، اگر به استخری در شمال کشور می‌روید و سقف متحرک را می‌بینید، شرکت تمدن را به خاطر داشته باشید که این یک ایده خلاقانه متمدنانه است و به شما اجازه می‌دهد در هر فصلی از سالی از استخر لذت ببرید!

محاسبه آنلاین سقف استخردر بخش محاسبه هزینه

انواع سقف متحرک در مازندران
 
شما می توانید سقف های متنوعی برای استخر خود اجرا کنید!
و این کاملا به خود شما بستگی دارد که چه متریالی را انتخاب نمایید اما خب انتخاب هر متریالی و هر سبک سقف استخری مزایا و معایب خود را دارد به طور مثال شما می توانید از سقف پارچه برای استخرتان استفاده کنید اما آیا می توانید حتی برا زمان سرما و یا حتی زمانی که باد و باران است از استخر خود استفاده کنید؟
ارزان بودن هر سقفی بی دلیل نیست شما می توانید با استفاده و اجرا ی سقف استخر پلی کربنات یک استخر بینظیر را برای خود رقم بزنید که در بالا به آن اشاره کردیم
به طور کلی اجرای سقف متحرک استخر پلی کربنات باید به گونه ای  باشد که تمامی موارد  ذکر شده بالا  که درمورد مزایای سقف استخر بود را داشته باشد در این زمان می توان گفت که شما استخری چهارفصل دارید که همیشه تمیز است و می توانید در هر فصلی از سال در آن شنا کنید!
 برای اجرای سقف متحرک استخر پلی کربنات با ما تماس بگیرید!

 TEL:09120463001

 سقف استخر مدل ارتفاع کوتاه
و اما انواع سقف استخر
در سه مدل ارتفاع کوتاه
ارتفاع متوسط
 و ارتفاع بلند
 قابلیت اجرایی را دارد و شما عزیزان می توانید سقف استخر برقی یا دستی داشته باشید که این موضوع بستگی به انتخاب شما دارد

جهت اطلاعات بیشتر درمورد سقف متحرک برقی مقاله زیر را مطالعه کنید!
مقاله سقف متحرک استخر برقی
فیلم سقف متحرک برقی
 
و همچنین می توانید از فیلم سقف متحرک اتومات ما نیز دیدن فرمایید!
قیمت سقف متحرک استخر مازندران
 قیمتی که ما در اختیار شما می گذاریم فقط قیمت سازه نیست بلکه قیمت صفر تا صد کار از تولید تا نصب است و هزینه اضافی بابت نصب گرفته نمی شود و نصب این سازه توسط استادکاران اهر و چیره دست شرکت سقف متحرک استخر تمدن انجام می پذیرد.
فروش و نصب سقف متحرک استخر مازندران
 
همانطور که خدمت شما تمدنی های عزیز عرض کردیم فروش و نصب این سازه توسط متخصصان و استاد کاران چیره دست شرکت سقف متحرک استخر تمدن انجام می پذیرد.
گارانتی و بیمه نامه
 شرکت سقف متحرک تمدن سازه های خود را 15 سال بیمه نامه و گارانتی می کند

خدمات پس از نصب
خدمات پس از نصب توسط شرکت سقف متحرک استخخر در صورت نیاز تا یکسال به صورت رایگان است و درصورت تمایل هرساله قابلییت تمدید را دارد.

درباره شرکت

شرکت پوشش های متحرک تمدن در اجرا و استفاده از بهترین متریال حرف اول را می زند. شما همراهان گرامی می توانید با کارشناسان مجرب و زبده ما جهت طراحی، مشاوره، بازدید، اجرا و نصب سازه سقف متحرک استخر تماس برقرار نموده تا اطلاعات لازم بالاخص برآورد هزینه سازه در سه مدل برقی، دستی و ثابت را در اختیار شما قرار دهند.

تمدن همراه شماست!

ارتباط با ما:

 اتوبان کرج قزوین خروجی پل کردان خیابان علیخان سلطان جنب یاس17 

شماره تماس + واتساپ: 09120463001

 
X منوی اصلی سایت
منوی اصلی