سقف استخر پلی کربنات اجرای سقف استخر در سرتاسر ایران

بهترین قیمت و کیفیت سقف متحرک استخر، سقف استخر پلی کربنات و اجرای سقف استخر را از شرکت تمدن بخواهید جهت استعلام قیمت سقف استخر کلیک کنید...


در ابتدا باید کمی از ویژگی های سقف متحرک استخر صحبت کنیم...! شما با مراجعه به لینک های زیر مقالات بیشتری درمورد ویژگی های سقف متحرک استخر خواهید خواند.

لینک ویژگی های پوشش سقفی با دوام

ویژگی های سقف متحرک استخر در لینک بالا ذکر شده است اما در ادامه به بخشی از مزایای سقف متحرک استخر خواهیم پرداخت و همینطور به بررسی مواردی همچونانواع ورق های پلی کربنات و ویژگی ورق های پلی کربنات خواهیم پرداخت. 

برای اطلاعات بیشتر درمورد سقف استخر کلیپ زیر را می توانید مشاهده نمایید.

https://www.aparat.com/v/jBdF8
 
 
در دیدئو ببین
در دیدئو ببینید
 
در دیدئو ببینید
 

«ویژگی های سقف متحرک استخر»

آب بند و هوا بند

یکی از ویژگی های سقف متحرک استخر آب بند و هوابند بودن سازه می باشد. شرکت پوشش های تمدن از بهترین و مرغوب ترین متریال در سازه های خود استفاده می کند.
بهترین متریال برای استفاده صفر تا صد، در سازه سقف های متحرک و ثابت، استفاده از سقف پلی کربنات و بدنه آلومینیوم در استخر می باشد که شما مشتریان عزیز میتوانید در رنگ بندی های متنوع و خاص انتخابی راحت و متناسب با نوع دکور و نمای ویلای خود داشته باشید.
آب بند بودن سازه استخر به معنای جلوگیری از نفوذ آب به داخل سازه و تضمین عدم نشت آب از سازه به بیرون و داخل است. این کار با استفاده از مواد ضدآب و تکنولوژی‌های مناسبصورت می پذیرد.
اما هوابند بودن سازه استخر به معنای جلوگیری از نفوذ هوا به داخل سازه و از دست دادن گرما و رطوبت از سازه به بیرون است. برای این منظور نیز از مواد و تکنولوژی‌هایی استفاده می‌شود که از نفوذ هوا و همچنین گردوغبار جلوگیری کرده و اجازه نمی دهد که خروج هوا صورت بگیرد و اگر قصد انجام تهویه هوای استخر را داشته باشید می توانید از دریچه هایی که برای سازه تان تعبیه شده است استفاده نمایید به طور کلی استفاده از پنجره‌ها و درهای مناسب، عایق‌های حرارتی، و سیستم‌های تهویه مطبوع می‌تواند به‌عنوان راه‌حل‌های تکمیلی بهتری برای هوابند شدن و داشتن یک فضای خوشبو باشد.

«بهترین و متنوع ترین رنگ ها»

استفاده از بهترین و متنوع ترین رنگ های الکتروستاتیک-کوره ای یکی از ده ها ویژگی و مزیت است که می توان برای این نوع پوشش نام برد، همین ویژگی باعث عدم تغییر رنگ آلومنیوم در دراز مدت شده و برای همیشه زیبایی کار شما حفظ میشود. متریال مورد استفاده در بدنه سازه می تواند از نوع پلی کربنات یا شیشه سکوریت باشد که این موضوع به درخواست و سلیقه ی کارفرما توسط شرکت پوشش های تمدن صورت می پذیرد. اما متریال مورد استفاده در سقف سازه فقط از نوع پلی کربنات می باشد و مزیت ورقه های پلی کربنات این است که نشکن هستند و دارای لایه ی uv می باشند که باعث جلوگیری از مشکلات پوستی و آفتاب سوختگی در فصل بهار و تابستان می شوند.

در ادامه بیشتر به ویژگی ها و مزایای ورقه پلی کربنات به عنوان پوشش میپردازیم. اما قبل از بیان باید بگوییم.


«چرا ورق پلی کربنات؟»

پلی کربنات ها زیباتر و شیک تر از فایبرگلاس ها، مستحکم تر از پلکسی گلاس ها و همینطور بی خطرتر از شیشه سکوریت هستند که در فضاهای باز و مکان هایی که دید مشرف ندارند این نوع ورق جایگزین و رقیب شیشه می شود. پلی کربنات به دلیل اینکه قوی ترین نوع پلاستیک است وزن و بار زیادی را میتواند تحمل کند و به همین دلیل نشکن می باشد.

از ورق های پلی کربنات به دلیل قیمت مناسبی که دارند علاوه بر نورگیر به عنوان پوشش خارج از خانه مثل سقف استخر، پارکینگ، روفگاردن، حیاط خلوت،و پاسیو نیز استفاده می شوند.

همچنین در محیط های تجاری و گلخانه ای این نوع ورقه ها محبوبیت خاصی دارند و در مکان هایی مثل رستوران، پاساژ و مجتمع های تفریحی ورزشی و ایستگاه های اتوبوس، قطار و مترو، مورداستفاده قرار می گیرند. علت استفاده ورق پلی کربنات در استخر دلایل متفاوتی در سطح جهان دارد به هر حال این متریال مورد پسند مهندسین و مصرف کنندگان قرار دارد.

 


«انواع پلی کربنات از نظر ضخامت»

از نظر ضخامت ورقه های پلی کربنات به سه دسته تقسیم می شوند.

پلی کربنات ضخیم

پلی کربنات متوسط
پلی کربنات نازک

  1. پلی کربنات ضخیم معمولاً از 10 میلی‌متر به بالا و برای کاربردهای سنگین‌تر از ساخت سقف استخرها مورد استفاده قرار می‌گیرد و مقاومت آن در برابر تغییرات شدید دما و نور خورشید بسیار بالاست. 

  2. اما پلی کربنات متوسط، مناسب برای ساخت سقف استخر بوده و ضخامتی 8 میلی متری دارد که در یک سازه ی متوسط کاربرد و ویژگی های همان پلی کربنات ضخیم را دارا می باشد. و دربرابر وزن بالا و شوک ها یناگهانی هنگام ریزش برف و باران مقاوم است.

  3. پلی کربنات نازک این نوع پلی کربنات ضخامت کمی (کمتر از 3 میلی‌متر) دارد و به دلیل قابلیت تنش‌زدایی بالا برای کاربردهای معماری و طراحی داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرد و مناسب استفاده برای محیط بیرون نمی باشد.

نکته: شاید مشاهده کرده باشید که در جایی برای سقف یا بدنه از ورق پلی کربنات استفاده شده باشد اما دچار پوسیدگی و خرد شدن شده باشند؛

 یکی از این دلایل استفاده از ورق پلی کربنات نازک می باشد.


ورق پلی کربنات دوجداره ضخیم


«انواع ورق پلی کربنات»

ورق های تخت
ورق های طرح دار
ورق های دوجداره

ورق های موج دار
طرح سفال
در اینجا قصد پرداختن به بررسی ورق های پلی کربنات موج دار، طرح سفال و رول را نداریم چرا که مورد استفاده در سقف و یا بدنه ی استخر قرار نمی گیرند.

«ورق های تخت» 

ورق های تخت پلی کربنات یا فلت در سقف متحرک استخر به عنوان یک پوشش استخر از آن یاد می شود که از دور همانند شیشه بوده اما به مراتب ویژگی های بهتری از شیشه دارد.

مثلا نشکن بوده و از مقاومت بالایی برخوردار هستند و دارای لایه ی UV می باشند به همین دلیل در صنعت ساختمان سازی جایگزین مناسبی برای شیشه می باشند مزایای ورق پلی کربنات تخت به قدری قابل توجه است که به عنوان یکی از مطمئن ترین متریال ها در صنعت ساختمان شناخته می شود.
ورق های پلی کربنات تخت دارای شفافیت و سطوح درخشان اند و مقاومت آن در شکستن 250 برابر شیشه سکوریت می باشد همچنین؛ به عنوان یک عایق حرارتی، صوتی و الکتریکی فوق العاده می توان از آن یاد کرد.


«ورق های طرح دار پلی کربنات»ورق های طرح دار

ورق های پلی کربنات طرح دار با استفاده از روش ROLL OUT تولید می شوند و ضخامتی حدود یک و نیم تا شانزده می لی متر را دارا می باشند و طرح و رنگ ها مختلفی داشته که بر اساس سلیقه شما برایتان نصب صورت می پذیرد. این ورق ها به دلیل شکست نور و مات بودن شخص داخل استخر قابل مشاهده نمی باشد.

«ورق دوجداره»
 ورق های دوجداره پلی کربنات دارای ویژگی هایی همچون مقاومت بالا در برابر ضربه، سختی، شفافیت، مقاومت در برابر حرارت و آتش سوزی، خاصیت انعطاف پذیری و سبکی هستند. علاوه بر این، این ورق ها دارای خاصیت نفوذ نور بهتر نسبت به شیشه بوده و می توانند به عنوان جایگزینی برای شیشه در بسیاری از کاربردها مورد استفاده قرار گیرند.
 

«فرق ورق پلی کربنات شفاف یا فلت با ورق پلی کربنات دوجداره»

ویژگی مشترک این دو ورق نشکن بودن است اما تفاوت هایی نیز با هم دارند به طور مثال ورقه دوجداره در بین دو لایه مشبک و پیوسته قرار گرفته است در صورتی که ورقه فلت توپور بوده ولی از لحاظت استقامت تفاوت چندانی باهم ندارند اما در قیمت ورقه پلی کربنات دوجداره هم مقرون به صرفه است و هم محبوب تر.
اما اگر به توضیحات بیشتری نیاز داشته باشید باید بگوییم که:

ورق های پلی کربنات شفاف یا فلت و ورق های دوجداره پلی کربنات هر دو از مواد پلی کربنات تهیه می شوند، این از شباهت آنها!
ورق های پلی کربنات شفاف یا فلت، ورق هایی هستند که به صورت یک لایه تولید می شوند و شفافیت بالایی دارند. این ورق ها در برابر ضربه، شکستگی و خراش مقاوم بوده و می توانند به عنوان جایگزینی برای شیشه در بسیاری از کاربردها استفاده شوند. برای مثال، از این ورق ها برای ساخت پنجره ها، سقف های گلخانه، پوشش های استخر و محوطه های ورزشی، پوشش های برج ها و سایر سازه های ساختمانی استفاده می شود.
ورق های دوجداره پلی کربنات، ورق هایی هستند که دو لایه دارند و به دلیل ترکیب دو لایه، مقاومت بیشتری در برابر ضربه و خراش دارند. همچنین، این ورق ها دارای خاصیت عایق حرارتی و صوتی بیشتری نسبت به ورق های پلی کربنات شفاف یا فلت هستند. لازم به ذکر است این ورق ها برای ساخت کاورهای ماشین آلات، پوشش های دیواری و سقفی، درب های خودرو و سایر سازه های صنعتی نیز استفاده می شوند.
بنابراین، از ورق های پلی کربنات شفاف یا فلت برای کاربردهایی که نیاز به شفافیت بالا دارند و از ورق های دوجداره پلی کربنات برای کاربردهایی که نیاز به مقاومت بیشتر در برابر ضربه و خراش دارند و همچنین نیاز به این دارند که دید مشرف به استخر وجو نداشته باشد بکار می برند.

تمدن همراه شماست!

شرکت پوشش های متحرک تمدن در اجرا و استفاده از بهترین متریال حرف اول را می زند. شرکت پوشش های تمدن با کارشناسان مجرب و زبده خود در طراحی، مشاوره، بازدید، اجرا و نصب سازه سقف متحرک استخر در خدمت شماست.

ارتباط با ما:

 اتوبان کرج قزوین خروجی پل کردان خیابان علیخان سلطانی جنب یاس17 

شماره تماس+واتساپ: 09120463001 - 09005453001

X منوی اصلی سایت
منوی اصلی