اجرای سقف متحرک استخر در شمال تهران کرج

در این مقاله قصد داریم که به توضیحاتی درمورد اجرای سقف متحرک استخر بپردازیم که برای شما امکان ایجاد یک استخر چهار فصل را به ارمغان می آورد. تا آخر مقاله همراه ما باشید.

سقف متحرک استخر تمدن در شهر های مختلفی از کشور همچون تهران، کرج، شمال، کرمان و... نمونه کارهای مختلفی انجام داده است که در بخش نمونه کار پیج می توانید از نمونه کار های ما بازدید نمایید.
حواست به فصل سرما باشه!

با اجرای سقف متحرک استخر متوجه خواهید شد که چرا می گوییم حواستان به فصل سرما باشد چون شما با یک انتخاب درست می توانید هم در فصل بهار و تابستان  و هم در پاییز و زمستان بهترین استفاده را از استخر خود داشته باشید فکرش را بکنید که در زیر برف و باران شما در حال شنا کردن باشید و در هیچ بازه ی زمانی شما دیگر نگران کثیف شدن استخر خود از طریق  گرد و خاک، برگ درختان و فضولات حیوانات نیستید.

مشاهده نمونه کار دماوند هنگام بارش برف. کلیک کنید!

سقف متحرک، ثابت و دستی کدامیک؟
بخوانید! انواع سقف متحرک استخر

سقف متحرک استخر به دلیل قابلیت جابجایی، فضای بیشتری را برای استفاده در فصل‌های سرد سال فراهم می‌کند و در فصل‌های گرم سال، باز بودن سقف باعث ایجاد حس بیشتری از فضای باز در کنار استخر می‌شود درصورتیکه سقف ثابت استخر شرایط آب و هوایی یکسانی برای شما ایجاد میکند و امکان استفاده روباز از استخر را به شما نمیدهد هرچند که توصیه ی کارشناسان ما به شما این است که اگر در محیطی زندگی میکنید که سردسیر است از سقف ثابت استخر استفاده کنید. در برخی از طرح‌ها، سقف متحرک استخر به صورت خودکار کنترل می‌شود و با استفاده از سیستم‌های خودکار، از جمله سیستم‌های حسگر دما و نور، به صورت خودکار باز و بسته می‌شود و نوع دیگر آن ریموت دار است که هر وقت اراده کنید میتوانید استخر خود را سرپوشیده یا روباز در اختیار داشته باشید.

متریال سقف متحرک استخر

سقف متحرک استخر یک سازه مهندسی است که برای پوشش استخر استفاده می شود و قابلیت باز و بسته شدن دارد. استراکچر این سازه به طور استاندارد از آلومینیوم می باشد و بدنه از موادی مانند پلی کربنات یا شیشه سکوریت ساخته می شود که مقاومت و شفافیت خوبی دارند و حتی انتخاب مات یا شفاف بودن به انتخاب شما کارفرمایان محترم می باشد.

شرکت سقف متحرک تمدن علاوه بر استفاده از متریال با کیفیت دارای ده سال تجربه و رزومه ای درخشان در این حوزه می باشد که شما کارفرمایان عزیز با خیال راحت می توانید استخر خود را جهت مسقف کردن آن در هر نوع و طرحی که باشد به ما بسپارید.

چرا سقف از پلی کربنات باشد؟

ورقه های پلی کربنات به دلیل مقاومت بالا به ضربه و شکست ، وزن کم و انعطاف پذیری در نوع شفاف و مات، دلیل مناسبی برای استفاده از این متریال می باشد همچنین ورقه های پلی کربنات در برابر اشعه UV محافظ خوبی هستند و باعث جلوگیری از آسیب رسیدن به پوستتان می شوند.

علاوه بر این ورقه های پلی کربنت دارای وزن کم  بوده و از ثبات رنگ خوبی برخوردار هستند و تنوع رنگی آن به این صورت است که می شود در طرح چوب، مات ، کلاسیک، شیری و سفید و حتی رنگ دلخواه و سفارشی شما اجرای کار کرد.

ورقه های پلی کربنات دارای عایق صوتی بوده و از ورود و خروج صدا تا حد زیادی جلوگیری می کنند، این ورقه ها علاوه بر عایق صوتی، عایق حرارتی نیز هستند که مزید این موضوع وجود هوا در بین شیار های بین دو لای این ورقه ها می باشد.

بیشتر بخوانیدسقف استخر پلی کربنات | اجرای سقف استخر در سرتاسر ایران
گارانتی و خدمات پس از نصب سقف استخر

متریال به کار برده شده در سازه دارای ده سال گارانتی بوده و ده سال خدمات پس از نصب به مشتریان عزیز ارائه می گردد.

جمع بندی

در این مقاله به بررسی ورقه های پلی کربنات و عایق بودن آنها در برابر صوت و حرارت پرداختیم و همچنین ذکر کردیم که این ورقه ها دارای لایه ی UV  هستند علاوه بر این گفته شد از مزایای سقف متحرک استخر چهارفصل بودن آن است و شما در تمام فصول سال می توانید از استخر خود استفاده کنید. مهم ترین بخش یک سقف متحرک استخر ریل های آن است که به بررسی آن پرداختیم و شرکت سقف متحرک تمدن در اجرا و استفغاده از بهترین متریال در این حوزه و شاسی کشی آن حرف اول را می زند. 


تمدن همراه شماست!

لازم به ذکر است که شرکت سقف متحرک تمدن در همه جای ایران درخدمت شماست و به شما کارفرمایان عزیز خدمات ارائه می دهد و شما میتوانید از پروژه های انجام شده ما در سرتاسر ایران بازدید به عمل بیاورید تا از نمونه کار های اجرا شده بازدید کرده و هم از  کیفیت کاری ما نسبت به دیگران اطلاع پیدا کنید. چون ما بهترینیم! 

چرا شرکت تمدن؟ بخوانید!

درباره شرکت

شرکت پوشش های متحرک تمدن در اجرا و استفاده از بهترین متریال حرف اول را می زند. شما همراهان گرامی می توانید با کارشناسان مجرب و زبده ما جهت طراحی، مشاوره، بازدید، اجرا و نصب سازه سقف متحرک استخر تماس برقرار نموده تا اطلاعات لازم بالاخص برآورد هزینه سازه در سه مدل برقی، دستی و ثابت را در اختیار شما قرار دهند.

تمدن همراه شماست!

ارتباط با ما:

 اتوبان کرج قزوین خروجی پل کردان خیابان علیخان سلطانی جنب یاس17 

شماره تماس+واتساپ:

09005453001

 09120463001 

X منوی اصلی سایت
منوی اصلی