ساخت استخر و بازدید از پروژه های عمرانی استخر و سقف متحرک

بازدید از پروژه های عمرانی استخر و سقف متحرک
لازم به ذکر است که ما سقف استخر، روف گاردن، رستوران، کافه، پارکینگ و غیره طراحی اجرا و نصب مینماییم و جهت ساخت استخر ابتدا لازم است که با کارشناسان ما تماس بگیرید چرا که ما از ابتدا تا پایان کار و نصب سقف استخر همراه شما هستیم!

بازدید از پروژه های عمرانی نیز همچون سقف متحرک استخر، روف گاردن، پارکینگ، رستوران و کافه جهت ارائه خدمات اندازه‌گیری، مشاوره و طراحی برای ساخت استخر در دیزاین مرتبط با ویلای شما یکی از مهمترین مراحل در ساخت استخر، بازدید از پروژه و ارائه خدمات اندازه‌گیری، مشاوره و طراحی متناسب با دیزاین ویلای شما است. 

ساخت یک استخر در منزل و ویلا، برای بسیاری از افراد رویایی است. اما پیاده‌سازی این رویا نیازمند بررسی و برنامه‌ریزی دقیق بوده و نیازمند به افراد متخصص در این حوزه دارد و متخصص ترین و خلاق ترین پرسنل از طراحی تا نصب و مهندسی سازه در شرکت تمدن وجود دارند که در خدمت شما هستند تا بهترین خدمات و سازه را در اختیار شما بگذارند.

سقف متحرک استخر در اصفهان
  • اندازه‌گیری ابعاد استخر

یکی از اولین مراحل برای ساخت استخر، اندازه‌گیری دقیق ابعاد استخر و محیط اطراف آن است. این کار به دلیل اهمیت زیاد، دقت و دانش فنی کافی را می‌طلبد تا در نهایت ابعاد صحیح برای ساخت استخر در نظر گرفته شود. چون بعضی از استخر ها دارای اشکال هندسی متفاوت مثلا لوبیایی شکل چند ضلعی، مثلثی و با اضلاع خمیده وجود داشته باشد که در این مرحله، مهندسین شرکت تمدن با استفاده از تجهیزات و دستگاه‌های پیشرفته، ابعاد دقیق استخر و محیط اطراف آن را اندازه‌گیری می‌کنند.

سقف استخر متحرک

  • ارائه مشاوره

بعد از اندازه‌گیری دقیق، مهندسین شرکت تمدن با توجه به نیازها و سلیقه شما، مشاوره می‌دهند. در این مرحله، ما با شما در ارتباطی مستقیم هستیم تا بتوانیم نیازها، ذائقه و بودجه شما را به خوبی درک کنیم و به شما راهنمایی های لازم را ارئه نماییم. مشاوره شامل مواردی از جمله انتخاب مواد مناسب، ساختار و نحوه تهویه و تصفیه آب استخر، طراحی و نصب سیستم‌های نورپردازی و سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، چگونگی بودن طرح و اینکه چه شکل هندسی متناسب با ویلا و منطقه آب و هوایی شماست.

حسین تمدن
ساخت سقف استخر و بازدید از استخر جهت اجرا  
  • ارائه طرح های متناسب با استخر شما

با توجه به نیازها و سلیقه شما، مهندسین ما طرح‌های با کیفیتی را برای ساخت استخر به شما ارائه می‌دهند. این طرح‌ها شامل طراحی مناسب برای استفاده در فصول مختلف، مدل‌های مختلف پوشش استخر با جزئیات فنی دقیق و طراحی حرفه‌ای یک پوشش متحرک با رعایت پارامتر های طراحی است که توسط طرحان شرکت تمدن در اختیار شما قرار می گیرد.

اجرای سقف استخر
ریل آلومینیومی سقف استخر
  • طرح متناسب با دیزاین ویلای شما

هر ویلا و منزل، دیزاین و طراحی مخصوص به خود را دارد که باید با آن هماهنگ باشد. به همین دلیل، ما با توجه به دیزاین ویلای شما، طرحی را برای ساخت استخر شما ارائه می‌دهیم که با دیزاین ویلای شما هماهنگ باشد و علاوه بر آن جذابیت ویلای شما را بیشتر کند.

در نهایت، بازدید از پروژه و ارائه خدمات اندازه‌گیری، مشاوره و طراحی متناسب با دیزاین ویلای شما، نقش مهمی در ساخت استخر دارد این مراحل به دلیل اهمیت ویژه‌ای که برای ساخت استخر دارند، باید توسط متخصصان مجرب و حرفه‌ای انجام شود تا به نتیجه‌ای عالی و رضایت کامل کارفرما دست یابیم و ما در این موضوع در ایران دست برزتر را داریم.

طراحی سقف متحرک استخر یک کار پیچیده است که برای انجام آن باید به زیبایی و طراحی آن توجه کرد و به طور دقیق طرح را به کارفرما ارائه داد و این طراحی باید به گونه ای باشد که با محیط اطراف و استخر هماهنگ بوده و زیبایی و جذابیتی خاص داشته باشد که هنگام بازید علاوه بر این نکات، نکات دیگری توسط مهندسین شرکت تمدن برای شما بیان می شود که اطلاعات شما هنگام اجرا کامل باشد و اشراف کاملی نسبت به اجرا و سازه ای که قرار است برای همیشه همچون شرکت تمدن همراه شما باشد داشته باشید.

سقف متحرک استخر در شمال
  • هزینه

 برای طراحی سقف متحرک استخر، درست است که هزینه‌هایی مربوط به ساخت سقف و نصب بر روی استخر می نمایید اما به طور کلی هزینه های شما را کاهش می دهد مثل کاهش هزینه‌های گرمایشی، کاهش هزینه های تمیزکاری و همچنین باعث جلوگیری از خراب شدن استخر در مقابل سرما و گرما می شود شما میتوانید.

 

  • استعلام قیمت

شما کارفرمایان عزیز جهت استعلام قیمت می توانید با کارشناسان ما تماس برقرار نموده و ابعاد استخر و سازه مد نظر خود را بیان فرمایید تا قیمت سریعا توسط کارشناسان ما به شما اعلام گردد اما به طور کلی قیمت دقیق و نهایی زمانی مشخص می شود که تمام نکات بالا رعایت شده باشد و مهندسین ما از پروژه شما بازدید به عمل آورده باشند هر چند که هنگامبیان ابعاد ارسال فیلم یا عکسی از محل پروژه کارشناسان ما را جهت راهنمایی هر چه بهتر کمک می کند.

در کل، طراحی سقف متحرک استخر یک کار پیچیده و حساس است که برای انجام آن باید به تمام جنبه‌های مربوطه توجه کرد تا در نهایت به نتیجه‌ای که از آن راضی هستید دست یابید و شرکت تمدن همیشه مورد رضایت کارفرمایان عزیز بوده و به خاطر این رضایت ما را با تبلیغات دهان به دهان می شناسند نه با شانتاژ های خبری و رسانه ای!

 

  • تمدن همراه شماست!

ارتباط با ما:

شماره تماس+واتساپ: 09120463001

 

  • آدرس:

اتوبان کرج قزوین خروجی پل کردان خیابان علیخان سلطان جنب یاس17 


X منوی اصلی سایت
منوی اصلی