پوشش سقف استخر روباز

وجود استخر در خانه یا ویلای شما یک فرصت قابل استفاده است اما امروزه با وجود ساختمان های بلند، استفاده خصوصی از استخر ها به خصوص استخر های روباز سخت تر شده؛ پوشش های تمدن، با داشتن گروهی تخصصی بهترین سقف های پوششی استخر را برای شما طراحی و تولید می کند. پوشش متحرک شرایط راحت تری برای استفاده از استخر های شما را فراهم آورده است. با نصب این سقف های ثابت و متحرک دیگر نگران استخر روباز خود نشوید؛ درست مثل حیاط و یا سایبان پارکینگ که دارای سقف است، می توانید برای استخر خود نیز یک سقف کاملا کاربردی و لوکس بسازید.


سقف استخر روباز


در واقع، کاربرد پوشش سقف، صرفا حل کردن دید مشرف نیست، بلکه برای جلوگیری از ریختن مواردی مانند برگ درختان، برف و باران نیز احتیاج به سقفی داریم که از استخر خود به خوبی محافظت کنیم. سقف های استخری در مجاور نور آفتاب، برف، باران و... هستند، پس کیفیت و مقاومت آن ها بسیار حائز اهمیت است. این سقف باید تحمل بسیار بالایی داشته باشد که بتواند در مقابل سرمای شدید زمستان و گرمای تابستان که حالت دما بسیار متغیر است،  دوام بالایی داشته باشد و به هیچ وجه دچار شکستگی و ترک خوردگی نشود. 


پوشش ثابت استخر


شرکت تخصصی تمدن، در ساخت پوشش ثابت از انواع پلی کربنات استفاده می کند. این سقف به صورت ثابت در اطراف استخر نصب می شود. این شرکت، با استفاده از مقاوم ترین و نوین ترین ورق پلی کربنات تخت شفاف و دوجداره و همچنین آب بندی بسیار با کیفیت آن ها، رضایت تمامی مشتریان را در سراسر ایران به خود جلب کرده است. همچنین، پوشش سقفی ثابت، باید در مکان هایی نصب شود که دید مشرف وجود دارد و استفاده از استخر مان را دچار مشکل کرده است. 


پوشش متحرک استخر


پوشش متحرک، دارای انواع مختلفی می باشد، که محرک بودن آن بستگی به سلیقه و نظر شما به صورت دستی یا اتوماتیک می باشد. پوشش متحرک دارای دو نوع ساید و سانترال می باشد. در مدل ساید آن حرکت سگمنت ها به یک طرف می باشد و در انتهای استخر شما جمع می شود. مدل سانترال آن نیز به دو طرف جمع می شود و جابجایی راحت تری را به ارمغان می آورد؛ همچنین در این مدل می توانید نیمه ی دیگر آن را جمع نکنید. علاوه بر نوع ساختاری محکم سقف های پوششی، کاربردی و ضروری بودن آن، شکل زیبایی به اطرف و محیط خانه یا ویلای شما می دهد. در انواع این سقف ها، ورق پلی کربنات به کار برده می شود، که شما می توانید با سلیقه ی خود شفاف آن را سفارش دهید که سازه ی شما را زیبا تر می کند، یا مات آن را سفارش دهید که مشکل دید مشرف شما حل شود. 

مزایای پوشش استخر


-    چهار فصل می باشد.
-    قابلیت رنگ بندی مختلف دارد.
-    در برابر شکستگی مقاومت دارد.
-    در برابر تغییر دمای هوا مقاومت دارد.
-    در برابر ترک خوردگی مقاومت دارد.
-    مقاوم در برابر باد های سنگین است.
-    ضد زلزله می باشد.

X منوی اصلی سایت
منوی اصلی