سقف متحرک اتوماتیک

 امروزه، با پیشرفت علم، همه چیز راحت تر از قبل شده، حتی سقف متحرک استخر! شما می توانید سقف متحرک استخر خود را اتوماتیک کنید وتنها با فشار دادن دکمه در ریموت کنترل آن، پوشش را باز و بسته کنید؛ اتوماتیک کردن سقف متحرک استخر به دو شکل سیم بکسلی و رباتیک صورت می گیرد که در ادامه مطالب، برای شما توضیح آن ها را شرح خواهیم داد. 

سقف اتوماتیک 

سیم بکسلی: در این نوع از اتوماتیک کردن سقف متحرک استخر، روی زمین غلتک هایی نصب می شود که سازه ها به وسیله ی سیم بکسل حرکت می کنند. از مزایای این نوع، این است که هزینه ی پایین تری دارد و از معایب ظاهری این نوع از اتوماتیک کردن سقف متحرک این است که سیم بکسل روی زمین قرار می گیرد  و امکان اینکه کمی در تردد اشکال ایجاد کند وجود دارد. 

سیستم رباتیک: این سیستم، روی خود سازه نصب می شود و هیچ گونه شیعی روی زمین نصب نمی شود.

سیستم نرمال اتوماتیک: سازه از برق شهر استفاده میکند  و در مواقعی که برق قطع شود، شما قابلیت باز و بسته کردن سقف متحرک را به صورت دستی دارید؛ 

سیستم نرمال ای پی اس:  این سیستم به گونه ای است که احتیاج به برق شهر ندارد  و بک آپ ان از باطری استفاده می کند؛ فقط برای شارژ این سیستم از برق شهری استفاده می کنیم. 

سیستم اتوماتیک رباتیک: سیستم رباتیک بدون نیاز به برق شهر است، با باطری کار می کند و سیستم قدرمتندی می باشد. توسط پره های خورشیدی جابه جه می شود، سیستم امرجنسی قطع کن و تایم دارد؛ مزایای دیگری که دارد این است که می توانید سیستم را خلاص کرده و به صورت دستی، سقف متحرک استخر را جا به جا کنید. در سیستم رباتیک هیچگونه سیم بکسل و سیستم ویچ وجود ندارد؛ برای استخر هایی که در حاشیه شان، ترموود، سنگ و... کار شده است نیز مشکلی را به وجود نمی اورد؛ همچنین فضای بسیار زیادی را اشغال نمی کند. 

سیستم کاور اپ: این سیستم به دو تیپ تقسیم می شود. تیپ اول با سیم بکسل است که سقف متحرک استخر، به صورت عمودی بالا و پایین می شود و می توانیم برق این کار را بدون برق شهری راه اندازی کنیم. همچنین این سیستم ایده ال بسیاری از کارفرماها است؛ تیپ دوم آن، به صورتی است که هیچ سیم بکسلی دور سازه نیست؛ این مدل تقریبا دو برابر تیپ اول می باشد و برق آن هم به صورت خورشیدی و هم به صورت برق شهری می باشد.

در کلیه سیستم های اتوماتیک از بهترین متریال های روز دنیا استفاده می شود و از نظر کیفیت و نوع متریال, همه درجه یک هستند؛ جهت انتخاب صحیح نوع سیستم اتوماتیک می توانید باکارشناسان فروش یا مدیر فنی شرکت مشاوره داشته باشید تا نسبت به نوع پوشش، بهترین سیستم اتوماتیک را انتخاب کنید.
X منوی اصلی سایت
منوی اصلی