سقف متحرک استخر الومینیومی

آلومینیوم چیست؟

بعد از فلز آهن، آلومینیوم یکی از با ارزش ترین فلز ها می باشد؛ مزایای بسیار زیاد این فلز باعث شده تا بسیار کاربردی و پر استفاده باشد. استحکام بالا و وزن کم، آن  را خاص تر کرده است. اگر کمی به اطراف خود دقت کنید، لوازم الومینیومی بسیاری می بینید که پرکاربرد و قابل استفاده برای شماست.

ویژگی های الومینیوم

وزن آن سبک است.

غیر مغناطیسی است.

در برابر خوردگی مقاومت دارد.

هدایت حرارتی آن بالاست.

عدم جرقه زایی دارد.

غیر سمی است.

کاربرد های الومینیوم

یکی از بیشترین کاربرد ها را قوطی های الومینیومی مواد غذایی دارند؛ به علت اینکه این فلز هم مقاوم و هم سبک است و می تواند به خوبی از مواد غذایی نگهداری کند. همچنین الومینیوم، در صنایع حمل و نقل، متالوژی، صنایع برق، ماشین ها و تجهیزات و صنایع ساختمانی به کار برده می شود.

کاربرد آلومینیوم در صنعت ساختمان

از الومینیوم در صنعت ساختمان، در ساخت درب، سایبان، تجهیزات معماری، ساخت نما برای ساختمان های بزرگ و ساخت سقف های داخلی و خارجی ساختمان استفاده می شود. شرکت پوشش های تمدن، با متریالی نوین و به روز، از الومینیوم برای مسقف کردن استخر، روف گاردن و حتی پارکینگ شما استفاده می کند. این متریال با توجه به با ارزش بودن و مدرن بودن، انتخاب بسیار خوبی برای مسقف کردن فضای شماست.

استفاده از الومینیوم در سقف متحرک استخر

شرکت پوشش های تمدن، به صورت اختصاصی از این متریال استفاده کرده است. پروفیل های الومینیوم به کار برده در سقف متحرک استخر، اختصاصا توسط تیم طراحی پوشش های تمدن طراحی و ساخته شده اند. این پروفیل ها در ابعاد مختلفی هستند و مطابق با سقف متحرک استخر شما طراحی و تولید می شوند. رنگ این الومینیوم ها با الکترو استاتیک هستند. این نوع از رنگ ها پروفیل را در برابر خوردگی و نور پوشش می دهند؛ بدون آلودگی است و دوستدار محیط زیست می باشد؛ چون بر خلاف رنگ های مایع از هیچ حلالی برای پوشش پودری استفاده نمی شود، علاوه بر این، پودر رنگ استفاده نشده می تواند دوباره استفاده شود و نسبت به رنگ های دیگر آسیب زایی آن به محیط زیست کمتر است. به علت مقاومت پوششی این نوع از رنگ، در وسایل هایی که ما با آن ها در طول روز تماس داریم استفاده می شود. وسایل هایی مانند یخچال، کابینت، سطل زباله و... پس رنگ استفاده شده در الومینیوم های اختصاصی پوشش های تمدن دارای مقاومت، استقامت ، پایداری و کیفیت عالی می باشد. برای اطلاعات بیشتر در خصوص رنگ متناسب پروفیل، برای طراحی و تولید سقف متحرک استخر، با کارشناسان و متخصصان ما تماس بگیرید.
X منوی اصلی سایت
منوی اصلی